مایسا بلاگ

ایده های جذاب برای تزیین کوکی با رویال آیسینگ

کوکی ها

کوکی ها یکی از خوشمزه ترین میان وعده های شیرین هستند که انواع مختلفی دارند و هر کدام ، طعم و بافت و مواد اولیه متنوعی دارند.

کوکی های کره ای

کوکی های کره ای یکی از پر طرفدار ترین انواع کوکی است که بصورت ساده یا همراه با تزیین رویال آیسینگ استفاده می شود. این کوکی ها بافت ترد و بیسکوئیتی مانند دارند و به دلیل زیبایی، خشک بودن و تنوع رنگ و طرح بسیار برای میهمانی ها و هدیه دادن مناسب هستند.

رویال آیسینگ

رویال آیسینگ یک نوع کرم رقیق یا غلیظ برا پایه پودر قند و سفیده تخم مرغ است که برای تزیین دونات و کوکی استفاده میشود. طرز تهیه ساده ای دارد و ترکیبش با رنگ های خوراکی ، کرم های خوش رنگی خلق میکند که زیباترین طرح ها رو رقم می زند. می توان به جای سفیده تخم مرغ از پودر مرنگ استفاده کرد که بر پایه پودر سفیده تخم مرغ است و حالت و کیفیت بهتری دارد.

انواع آیسینگ

آیسینگ رقیق

آیسینگ رقیق برای پر کردن طرح هایی که روی کوکی رسم شده کاربرد دارد چون به خوبی و یکدست پخش میشود و نتیجه زیباتری می دهد.

آیسینگ با غلظت متوسط

از آیسینگ با غلظت متوسط برای نوشتن روی کوکی و دورگیری طرح ها استفاده میشود. این آیسینگ به راحتی پخش نمی شود ولی شکننده و خیلی سفت و غلیظ هم نیست و کار باهاش بسیار راحت هست.

آیسینگ غلیظ یا آیسینگ شکری

آیسینگ غلیظ برای درست کردن گل و میوه های شکری که در تزیین کیک و کوکی ها استفاده می شود کاربرد دارد. غلظت زیاد این آیسینگ به دلیل مقدار پودر قند بیشتری است که در تهیه آن استفاده می شود.

ابزار مورد نیاز آیسینگ کوکی

  • قیف
  • ماسوره
  • سوزن آیسینگ
  • کاتر یا قالب طرحدار ( قلب ، مربع ، گرد ، درخت ، آدمک و …. )
  • قلمو
  • صفحه گردون کوکی
  • رنگ خوراکی و …

تزیین کوکی در خانه

تزیین کوکی و کار با آیسینگ و رنگ ها بسیار جذاب هست . می توانید به جای ابزار حرفه ای ، از ابزارهای موجود در خانه استفاده کنید. برای مثال می توانید نیدل یا سوزن آیسینگ رو با خلال دندان چوبی جایگزین کنید یا به جای قیف از کاغذ روغنی رول شده استفاده کنید. این فعالیت برای تمام خانواده و تمام سنین مناسب است و می توانید خلاقیت کودکانتان را هم افزایش دهید و جو شاد و مفرحی در خانه ایجاد کنید.

ایده های تزیین با رویال آیسینگ

در ادامه ایده هایی زیبا و جذاب برای تزیین کوکی با آیسینگ به صورت عکس و فیلم قرار دادیم.

کوکی نوزادی و تعیین جنسیت

کوکی نامزدی و عقد

کوکی مراسم هالووین

کوکی عروسکی

کوکی حیوانات

کوکی دوناتی

کوکی با متن

کلام آخر

حتما از دستورهایی استفاده کنید که بارها امتحان شده و مقدار مواد و نکات کامل و دقیق ذکر شده باشد و استاد متخصص قنادی آن دستور را ارائه داده باشد.

این دستور ها را می توانید از لینک زیر تهیه کنید و طعم حرفه ای بودن را بچشید. 😎🥰

دیدگاهتان را بنویسید


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.