مایسا بلاگ

آموزش کوکی کافی کارامل بی نظیر + ویدئو

🍪 کوکی کافی کارامل 

✅ مواد لازم :

کره حیوانی نرم : ۱۱۵ گرم
شکر قهوه ای : نصف پیمانه
شکر سفید : یک چهارم پیمانه
تخم مرغ سرد : ۱ عدد
آرد : ۱/۵ پیمانه
جوش شیرین : نصف قاشق چایخوری
نسکافه: یک ق مرباخوری با یک الی دو ق غذاخوری آب ترکیب شود
نمک : یک دوم قاشق چایخوری
کارامل( دست‌ساز یا آماده): ۳۵ گرم
گردو خرد شده: یک سوم پیمانه

 

✅ طرز تهیه کوکی کافی کارامل :

کره را همراه شکرها حدودا ۵ الی ۶ دقیقه بهم بزنید تا شکر کاملا حل شود. سپس تخم مرغ را اضافه کنید با وانیل بزنید. سپس نسکافه را بیفزایید. سپس ترکیب آرد و نمک و جوش شیرین را اضافه و فقط در حد مخلوط شدن بهم بزنید. در آخر گردو را اضافه کنید. اگر بین کار احساس کردید خمیر گرم هست انتقال بدید یخچال کمی خنک بشه بعد کار را ادامه دهید.سپس از خمیر گلوله های ۵۰ الی ۶۰ گرم گرفته و گرد کنید و یا میتونید اگر خواستید مغزی بدید شکلات خرد شده وسطش قرار دهید و سپس خوب گلوله کنید.داخل سینی چیده و رویش را بکشید نیم ساعت الی یک ساعت در یخچال قرار دهید.سپس خارج کرده در فر دمای ۱۸۰ الی ۱۸۵ مدت حدودا ۱۰ الی ۱۲ دقیقه قرار دهید.بعد از پخت، از فر خارج کرده بعد حدودا چند ثانیه خودش را که گرفت از سینی با احتیاط بردارید و در ظرف بچینید.

 

ویدئو طرز تهیه کوکی کافی کارامل

ویدئو طرز تهیه کوکی کافی کارامل رو برای شما عزیزان قرار دادیم . امیدوارم این کیک خوشمزه رو تهیه کنید و در کنار خانواده از خوردنش لذت کافی رو ببرید.

اگر از این آموزش خوشتون اومد، نظر خودتون رو برای ما بنویسید تا آموزش های بیشتر و بهتری رو با شما همراهان همیشگی مایسافود به اشتراک بذاریم. 🤩😍

کلام آخر

حتما از دستورهایی استفاده کنید که بارها امتحان شده و مقدار مواد و نکات کامل و دقیق ذکر شده باشد و استاد متخصص قنادی آن دستور را ارائه داده باشد.

این دستور ها را می توانید از لینک زیر تهیه کنید و طعم حرفه ای بودن را بچشید. 😎🥰

دیدگاهتان را بنویسید